Inca afectat de Dieselgate, Volkswagen isi prezinta planurile indraznete de viitor

Volkswagen si-a prezentat strategia Transform 2025+
Aceasta se va desfasura in 3 faze
Prima dintre ele se va incheia in 2020
Oficialii constructorului german au anuntat ca vor elimina din gama modelele care nu aduc profit, vor sa vanda un milion de masini electrice pe an din 2025 si cel mai important, vor sa extinda gama de SUV-uri pentru Statele Unite.
Dupa oprirea prematura a productiei modelului CC, nemtii de la Volkswagen ies din nou la rampa si isi anunta noua strategie Transform 2025+, prin care doresc sa lase in urma scandalul Dieselgate.
[image action=”none” image_action_link=”#” target=”_self” fancybox=”0″ align=”aligncenter” image_size_alias=”” image_alt=”” link_title=”” margin_top=”” margin_right=”” margin_bottom=”10″ margin_left=”” sc_id=”sc129202600710″]http://autorulate.rf.gd/wp/wp-content/uploads/2016/11/volkswagen-id-concept-1.jpg[/image]Nemtii au anuntat ca acest plan se va desfasura in 3 faze, prima dintre ele urmand sa se incheie in 2020. In cadrul acesteia, constructorul din Wolfsburg intentioneaza sa renunte la modelele neprofitabile sau care se vand intr-un numar scazut de unitati.
Numele acestora nu a fost dezvaluit deocamdata, insa in urma acestei decizii, Volkswagen va economisi 2.5 miliarde de euro, iar profitul net al unei masini vandute va creste de la actualul 2%, la 4% in 2020 si la 6% pana in 2025.
[image action=”none” image_action_link=”#” target=”_self” fancybox=”0″ align=”aligncenter” image_size_alias=”” image_alt=”” link_title=”” margin_top=”” margin_right=”” margin_bottom=”10″ margin_left=”” sc_id=”sc876476400460″]http://autorulate.rf.gd/wp/wp-content/uploads/2016/11/volkswagen-id-concept-2.jpg[/image]Faza a doua se va desfasura concomitent cu prima, si va presupune lansarea a nu mai putin de 17 SUV-uri pe piata din Statele Unite, dar si un pick-up pe care il vor comercializa la nivel global. Aceasta informatie despre piata Nord Americana vine la scurt timp dupa ce nemtii au anuntat ca nu vor mai vinde motoare diesel in Statele Unite, ca o consecinta a scandalului emisiilor.
[image action=”none” image_action_link=”#” target=”_self” fancybox=”0″ align=”aligncenter” image_size_alias=”” image_alt=”” link_title=”” margin_top=”” margin_right=”” margin_bottom=”10″ margin_left=”” sc_id=”sc801770501864″]http://autorulate.rf.gd/wp/wp-content/uploads/2016/11/volkswagen-id-concept-3.jpg[/image]O mare parte a profiturilor obtinute in prima faza vor fi invesite in dezvoltarea gamei de masini electrice oferite clientilor, astfel incat in 2025, constructorul german de automobile sa vanda un milion de astfel de vehicule pe an.
Primul model de acest fel ar urma sa fie versiunea de productie a conceptului ID, prezentat la Salonul Auto de la Paris. In acelasi timp, Volkswagen va incepe productia unei masini electrice in SUA in 2021.
[image action=”none” image_action_link=”#” target=”_self” fancybox=”0″ align=”aligncenter” image_size_alias=”” image_alt=”” link_title=”” margin_top=”” margin_right=”” margin_bottom=”10″ margin_left=”” sc_id=”sc1098907840836″]http://autorulate.rf.gd/wp/wp-content/uploads/2016/11/volkswagen-id-concept-4.jpg[/image]Herbert Diess, CEO-ul Volkswagen, a declarat despre acesta ultima faza ca „Din 2020 vom lansa o ofensiva majora pentru mobilitate. Ca producator de volum, intentionam sa jucam un rol cheie in revolutia masinilor electrice. Pana in 2025 vrem sa vindem un milion de masini electrice pe an si sa fim lideri in mobilitate.„